Informatie

Retourneren en klachten

Kan ik mijn product van Heavy Stuff terugsturen?

Wij bij Heavy Stuff willen dat u blij bent met uw aankoop. Voldoet het in de webshop bestelde product niet aan uw verwachtingen, dan kunt u de producten uiteraard ruilen of retourneren. U heeft altijd een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van reden het product terug te sturen. Die periode gaat in op de dag dat u het product ontvangt. Na het doorgeven van de retour, heeft u nog 14 dagen de tijd om de producten te retourneren. Bij eventuele vragen kunt u deze mailen naar shop@heavystuff.nl of antwoorden vinden in onze Algemene Voorwaarden.

Het product kan alleen ongebruikt, ongeopend en, indien mogelijk, in de originele verpakking teruggestuurd worden. De retourkosten hiervan zijn voor uw eigen rekening. Meer informatie vindt u in de Algemene Voorwaarden. Nadat de correcte aanvraag voor retour bevestigd is via shop@heavystuff.nl, kunt u uw product terugsturen naar dit adres:

Heavy Stuff
Oude Vismarkt 28A-30
8011 TB Zwolle



Hoe kan ik mijn product ruilen en/of retourneren

  1. Neem contact met ons op waarbij u aangeeft dat u een product wilt ruilen of retourneren.
  2. U ontvangt van ons de instructies voor het retourzenden van het product.
  3. Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u een ontvangstbevestiging.
  4. Afhankelijk van uw wensen wordt het product direct omgeruild of storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour op uw rekening.

Wanneer kan ik een product niet ruilen of retourneren?

De producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd wanneer deze niet meer in de orginele staat zijn.

Klachten

Ondanks alle inzet en service kunt u een klacht hebben over uw bestelling of over de afhandeling van uw order. We raden u aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar shop@heavystuff.nl. Dan gaan wij kijken wat we voor u kunnen doen.

Wie betaalt de verzendkosten bij een retour of ruil?

De verzendkosten voor uw retour of ruilen van uw bestelling zijn voor eigen rekening. Bij een correcte retour wordt de aanschafprijs (inclusief betaalde verzendkosten) verrekend en het eventuele verschil terug betaald. Bij ruilen van een product kan er opnieuw verzendkosten berekend worden. Dit gebeurd uiteraard in goed overleg.

Garantie

Op gebruikte goederen kunnen wij geen garantie geven. Zie ook de Algemene Voorwaarden. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen en zoeken wij in overleg naar een passende oplossing. Voor nieuwe artikelen gelden de wettelijke garantievoorwaarden.